E-poest tellimine
E-poest ostmine koosneb neljast etapist:
- Ostukorvi koostamine
- Tellimuse vormistamine
- Ostu eest tasumine
- Kauba kätte saamine (kohale toimetamine)
Ostukorvi koostamine
Vali sulle sobivad tooted ning lisa need ostukorvi klikkides toote all olevale nupul “Lisa korvi”. Toodete ostukorvi lisamine ei kohusta Teid valitud tooteid ostma. Jätka ostukorvi täitmist niikaua kui oled valinud sinna kõik vajaliku. Ostukorvis olevate toodete vaatamiseks vajutage paremal üleval lehe ääres oleval ostukorvi ikoonile. Siis saate oma valitud tooted veel üle vaadata, soovi korral eemaldada või muuta koguseid.
Tellimuse vormistamine
Ostukorvis kliki nupule “Mine maksma”. Avaneval lehel tuleb sisestada oma andmed, kätte toimetamise aadressi, valida kohale toimetamise viis ja nõustuda müügitingimustega. Kui olete oma andmed ära sisestanud, vajutage nupul “Esita tellimus”.
Peale tellimuse esitamist saadame Teile e-postiga tellimuse andmed ning lisame arve, kust leiate maksmiseks vajaliku informatsiooni (ülekannet tehes märkige kindlasti SELGITUSEKS arve number. ).
Ostu eest tasumine
Tasumine toimub ülekandega meie firma arvele, mille leiate teie meili aadressile tulnud kirjast. Tellimust hakkame käsitlema alles peale raha laekumist. Maksekorralduses märkige SELGITUSEKS arve number. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
Kohale toimetamine
Tellimuse pannakse teele 1-4 tööpäeva jooksul peale makse laekumist meie arvele. Kohale toimetamine toimub vastavalt tellimuses valitud viisile.
Toodete tagastamine ja vahetus
Teil on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Vahetamise ja tagastamisega seotud kulud kannab klient.
Garantii
Kuni kehtib seadusega ette nähtud pretensiooni esitamise tähtaeg.
Müügitingimused
Veebipoe omaniku info
Veebipoe korvid.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Relibet OÜ (registrikood 11005302), Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
3. Kõikide toodete hinnad sisaldavad käibemaksu.
4. Hinnale lisandub tasu kauba kätte toimetamise eest.
5. Kauba kätte toimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kätte toimetamise viisist.
6. Kätte toimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel või kulleriga saatmisel kauba kättesaamisel.
7. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
8. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
9. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohale toimetamise viis.
10. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või arve abil, mis saadetakse tellimusse lisatud e-postile.
11. Tehingud arveldatakse eurodes ning kliendi kontolt läheb maha ostusumma eurodes.
12. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
13. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kätte toimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
14. Kohale toimetamine Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
15. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
16. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
17. Väljaspool Eestis toimub kohale toimetamine 60 kalendripäeva jooksul.
18. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
19. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
20. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
21. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
22. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
23. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile korvikesed@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
24. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
25. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
26. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
27. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
28. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kätte toimetamise viisist erineva kätte toimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kätte toimetamise viisiga seotud kulu.
29. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
30. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
31. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile korvikesed@gmail.com või helistada telefonil: +372 50 83 733.
32. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
33. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
34. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
35. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taas esitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
36. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
37. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
38. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
39. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
40. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile korvikesed@gmail.com või helistada telefonil: +372 50 83 733.
41. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
42. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
43. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.